HTML

Vaszari Tamás

Tisztelt Látogató! Amikor ezt a blogot életre hívtam, akkor sokat gondolkodtam azon, hogy miről is kellene szólnia. Végül úgy döntöttem, hogy mindent leírok, ami a múltban hatással volt rám. Szívből remélem, hogy az olvasottak Önre is inspirálólag hatnak majd! Az egyes témákat a saját véleményemmel is kiegészítettem, és arra kérem a Kedves Olvasót, hogy ha Önben megfogalmazódik valami, akkor írja meg nyugodtan! Hátha új gondolatokat ébreszt vele valaki másban is… Köszönettel: Vaszari Tamás

Címkék

ajándékozás (1) Aliyev (1) Amazon.com (1) apple (1) arculattervezés (1) árpolitika (1) ártárgyalás (1) ártárgyalás tréning (1) aspirációs csoport (1) aspirációs csoportok (2) atomenergia (2) aukció (1) autóipar (1) Azerbajdzsán (1) A művészet mint üzlet (1) befektetés (6) benjamin graham (1) brand (1) brandépítés (1) branding (2) BRM (1) Bulgária (1) business relationship management (1) business school (1) Carmine Gallo (1) cégér (1) céges honlap (1) cégtörténet (1) cégvezetés (1) cellular organisation (1) Chris Anderson (1) CMS (1) dekoráció (1) demográfiai hatások (1) demonstratív fogyasztás (1) demotgráfia (1) deomgráfiai hatások az ingatlanpiacon (1) design (1) diplomácia (1) divat (1) Dr Törőcsik Mária (1) elemzés (1) elhelyezkedés (1) erőműépítés (2) értékesítés (8) értékesítés-orientált (1) értékesítési ismeretek (1) értékesítési technikák (4) étterem-marketing (1) felnőtt (1) felnőttképzés (1) fogyasztói aspirációk (1) fogyasztói döntések (1) fogyasztói magatartás (4) framework (1) gazdaságfejlesztés (3) gazdasági helyzet (1) gazdasági válság (2) GLOBE (2) Győr (1) gyűjtés (1) hitel (1) Hofstede (1) homlokzat (1) honlap (1) honlapkészítés (1) Hosszú farok (1) identitáspolitika (1) imázs (1) ingatlan (4) ingatlanbefektetés (5) Ingatlanbefektetés- és menedzsment (1) ingatlanbefektetés és menedzsment (2) ingatlanfejlesztés (1) ingatlanpia (1) ingatlanpiaci elemzés (1) ingatlanszektor (1) innováció (3) innováció-menedzsment (1) inside-out (1) Jan Carlzon (1) Kaluga (1) kapcsolatmenedzsment (1) kapitalizmus (1) karrier (1) Kautz konferencia (1) Kelet-Európa (3) kereskedelem (1) kirakat (1) kisbefektetők (1) kisvállalkozás (2) KKV (1) klaszter (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) konferencia beszámoló (1) könyvajánló (6) korrupció (1) kovács tünde (2) Közép-Európa (2) közép-Kelet-Európa (2) közgazdaságtan (5) közgazdasátan (1) kultúrgazdaság (1) lakáspiac (1) Lapítsd le a piramist! (1) long tail (1) luxus (1) luxusipar (1) magyar-orosz kapcsolatok (2) márkaépítés (1) marketing (16) marketingstratégia (1) marx (1) másodlagos piac (1) megapolisz (1) menedzsment (10) Mercedes-Benz (1) Mintzberg (1) molinó (1) Moszkva (1) MSPR Üzleti Iskola (1) Műgyűjteni de hogyan? (1) műgyűjtés (3) műgyűjtó (1) műgyűjtő (1) műkereskedelem (2) munkatapasztalat (1) munkavállalás (1) műtárgypiac (1) művészet (1) nagyvállalatok (1) német-orosz kapcsolatok (1) Németország (1) nemzeti identitás (1) Nemzetközi kapcsolatok (3) önkormányzati rendszerek (1) online marketing (1) orosz-azeri kapcsolatok (1) orosz-német kapcsolatok (1) Oroszország (14) Oroszország fejlesztési stratégiája (1) orosz fiatalok (1) orosz gazdaság (1) Orosz gazdaságfejlesztés (1) orosz identitáspolitika (1) orosz közigazgatás (1) orosz közigazgatási rendszer (1) orosz önkormányzatok (1) orosz regionális politika (1) orosz vidék (3) összehasonlító elemzés (1) outside-in (1) Paks II (2) pénzügyi ismeretek (1) pénzügyi műveltség (1) piaci verseny (1) PR (1) prezentáció (2) prezentációtechnika (1) professzionális értékesítés (2) Professzionális értékesítés (1) programozás (1) promóció (1) protokoll (1) Pro Minoritate (1) Putyin (2) Putyin-adminisztráció (1) Rába (1) recenzió (4) Rechnitzer János (1) regionális gazdasgáfejlesztés (1) reklám (2) rendezvényszervezés (1) sales (2) self branding (1) spin-off (1) start-up (3) startup (1) státusszimbólumok (1) Steve Jobs (2) steve jobs (1) stratégia (2) stratégiai tervezés (1) stratégiamenedzsment (2) szakmai gyakorlat (1) szejtes szerkezet (1) személyes értékesítés (1) szervezeti kultúra (1) Szkolkovo (1) szociológia (2) tárgyalástecnika (1) társadalomfejlődés (1) településhálózat (1) településmarketing (1) térelmélet (1) termeléscentrikus (1) történelem (1) tréning (1) tudásmenedzsment (4) turizmusmarketing (1) üzletfejlesztés (1) üzleti angyal (1) üzleti tervezés (1) vagyonteremtés (1) vagyon teremtés (1) vállakozás (1) vállalatirányítás (7) vállalati evolúció (1) vállalati struktúra (1) vállalatvezetés (2) vállalkozás (3) vállalkozásfejlesztés (3) válság (1) válságmenedzsment (1) változásmenedzsment (1) városfejlődés (3) vásárlási döntések (1) vaszari andrás (1) vendéglátás (3) Vendéglátás-marketing (1) vendéglátás-marketing (10) vendéglátóipar (5) vendéglátó ipar (1) versenyképesség (2) vevőszolgálat (1) vezetés (1) Vezetéstudomány (1) vezetői kompetenciák (2) vezetőképzés (2) vidék (1) vidékfejlődés (2) weboldal (1) XXI. század (1) Címkefelhő

Friss topikok

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Professzionális értékesítés – könyvajánló

2013.08.21. 14:30 :: Tamas Vaszari

Az értékesítés fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni, viszont annál nehezebb megtanulni jól értékesíteni. Egyesek úgy vélik, hogy az értékesítésre születni kell, mások pedig arról vannak meggyőződve, hogy ha ezen a területen sikeresek szeretnénk lenni, akkor a hatodik érzékünkre kell hallgatnunk. Mivel azonban az értékesítés túlságosan is fontossá vált ahhoz, hogy holmi hatodik érzékre, meg született tehetségre bízzuk a dolgot, így el kellett kezdeni feltárni és leírni ezt a területet.

A szerzők, Kovács Tünde és Vaszari András több évtized tapasztalatát gyűjtötték össze az idén augusztusban megjelent Professzionális értékesítés című könyvükbe. Vaszari András 1982-ben indította el a saját vállalkozását. Ez azt jelenti, hogy több, mint három évtizedes cégvezetői múlttal rendelkezik, amibe természetesen az értékesítési tevékenység koordinálása is beletartozik. A könyv másik szerzője, Kovács Tünde pedig több, mint két évtizede tart értékesítési tréningeket, amelyek során hallgatók ezreit képezte ki értékesítőnek. A szerzők 1990. óta foglalkoznak felnőttképzéssel, 2003. óta pedig konferenciákat is szerveznek a témában, amelyre a hazai értékesítési szakma legjelesebb képviselőit, illetve a tudomány legelismertebb kutatóit hívják meg előadónak. A fentiek alapján jól látható az a hatalmas tudástömeg, amelynek a legjava, ha úgy tetszik, az esszenciája most könyvformában is megjelent. Ráadásul, egy nagyon gyakorlatias könyv formájában! A fentiek alapján ugyanis azt hihetnénk, hogy harminc évnyi tudás kivonata csak néhány elvonatkoztatott elmélet lehet, a valóságban azonban a könyv tele van érdekes esetekkel, példákkal, illusztrációkkal.

A Professzionális értékesítés című könyv hét fejezetből áll, amelyek végigvezetnek minket az értékesítés folyamatán, a kezdetektől egészen a sikeres üzletkötésig. A könyvet olvasva egyre inkább kirajzolódik előttünk, hogy az értékesítés legfontosabb kritériuma a megfelelő emberismeret. Csak akkor adhatunk el bármit is, ha ismerjük a partnerünket: tudjuk, hogy miként gondolkodik, mi a fontos a számára, és milyen lehetőségei vannak. Ahhoz azonban, hogy megfelelő válaszokat kaphassunk, először is jó kérdéseket kell tudnunk feltenni. Ahhoz pedig, hogy jó kérdéseket tehessünk fel, ismernünk kell a másik felet. Tudnunk kell, hogy miként nyerjük el a bizalmát, szimpátiáját, és tisztában kell lennünk azzal is, hogy a kezdeti sikerekre alapozva miként építsünk fel egy hosszú távú, jó hangulatú üzleti kapcsolatot.

Ha a fentieket elfogadjuk, akkor arra is rá kell jönnünk, hogy az értékesítés sosem a véget, hanem minden esetben a kezdetet jelenti. A kapcsolatteremtés és az első üzlet után ugyanis újabbak következnek majd, s az együttműködés fejlődése hosszú távú megrendeléseket és profitot hoz majd a számunkra. Ez még akkor is igaz, ha olyan terméket értékesítünk, amit az emberek csak egyszer vesznek meg az életük során. Ha ugyanis elégedettek az ügyfeleink, akkor örömmel ajánlanak majd minket a barátaiknak, ismerőseiknek is, ami piaci ismertséget, s ezáltal értéket jelent majd a számunkra.

A könyv kiadási munkálatainak során én magam is nagyon sokat profitáltam a leírtakból, ezért csak annyit mondhatok: olvassák el a könyvet, megéri!

Vendéglátás-Marketing

A képre kattintva a könyv megrendelhető!

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés kereskedelem vállalkozás professzionális értékesítés értékesítési ismeretek kovács tünde vaszari andrás

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszaritamas.blog.hu/api/trackback/id/tr405463695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.