HTML

Vaszari Tamás

Tisztelt Látogató! Amikor ezt a blogot életre hívtam, akkor sokat gondolkodtam azon, hogy miről is kellene szólnia. Végül úgy döntöttem, hogy mindent leírok, ami a múltban hatással volt rám. Szívből remélem, hogy az olvasottak Önre is inspirálólag hatnak majd! Az egyes témákat a saját véleményemmel is kiegészítettem, és arra kérem a Kedves Olvasót, hogy ha Önben megfogalmazódik valami, akkor írja meg nyugodtan! Hátha új gondolatokat ébreszt vele valaki másban is… Köszönettel: Vaszari Tamás

Címkék

ajándékozás (1) Aliyev (1) Amazon.com (1) apple (1) arculattervezés (1) árpolitika (1) ártárgyalás (1) ártárgyalás tréning (1) aspirációs csoport (1) aspirációs csoportok (2) atomenergia (2) aukció (1) autóipar (1) Azerbajdzsán (1) A művészet mint üzlet (1) befektetés (6) benjamin graham (1) brand (1) brandépítés (1) branding (2) BRM (1) Bulgária (1) business relationship management (1) business school (1) Carmine Gallo (1) cégér (1) céges honlap (1) cégtörténet (1) cégvezetés (1) cellular organisation (1) Chris Anderson (1) CMS (1) dekoráció (1) demográfiai hatások (1) demonstratív fogyasztás (1) demotgráfia (1) deomgráfiai hatások az ingatlanpiacon (1) design (1) diplomácia (1) divat (1) Dr Törőcsik Mária (1) elemzés (1) elhelyezkedés (1) erőműépítés (2) értékesítés (8) értékesítés-orientált (1) értékesítési ismeretek (1) értékesítési technikák (4) étterem-marketing (1) felnőtt (1) felnőttképzés (1) fogyasztói aspirációk (1) fogyasztói döntések (1) fogyasztói magatartás (4) framework (1) gazdaságfejlesztés (3) gazdasági helyzet (1) gazdasági válság (2) GLOBE (2) Győr (1) gyűjtés (1) hitel (1) Hofstede (1) homlokzat (1) honlap (1) honlapkészítés (1) Hosszú farok (1) identitáspolitika (1) imázs (1) ingatlan (4) ingatlanbefektetés (5) Ingatlanbefektetés- és menedzsment (1) ingatlanbefektetés és menedzsment (2) ingatlanfejlesztés (1) ingatlanpia (1) ingatlanpiaci elemzés (1) ingatlanszektor (1) innováció (3) innováció-menedzsment (1) inside-out (1) Jan Carlzon (1) Kaluga (1) kapcsolatmenedzsment (1) kapitalizmus (1) karrier (1) Kautz konferencia (1) Kelet-Európa (3) kereskedelem (1) kirakat (1) kisbefektetők (1) kisvállalkozás (2) KKV (1) klaszter (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) konferencia beszámoló (1) könyvajánló (6) korrupció (1) kovács tünde (2) Közép-Európa (2) közép-Kelet-Európa (2) közgazdaságtan (5) közgazdasátan (1) kultúrgazdaság (1) lakáspiac (1) Lapítsd le a piramist! (1) long tail (1) luxus (1) luxusipar (1) magyar-orosz kapcsolatok (2) márkaépítés (1) marketing (16) marketingstratégia (1) marx (1) másodlagos piac (1) megapolisz (1) menedzsment (10) Mercedes-Benz (1) Mintzberg (1) molinó (1) Moszkva (1) MSPR Üzleti Iskola (1) Műgyűjteni de hogyan? (1) műgyűjtés (3) műgyűjtó (1) műgyűjtő (1) műkereskedelem (2) munkatapasztalat (1) munkavállalás (1) műtárgypiac (1) művészet (1) nagyvállalatok (1) német-orosz kapcsolatok (1) Németország (1) nemzeti identitás (1) Nemzetközi kapcsolatok (3) önkormányzati rendszerek (1) online marketing (1) orosz-azeri kapcsolatok (1) orosz-német kapcsolatok (1) Oroszország (14) Oroszország fejlesztési stratégiája (1) orosz fiatalok (1) orosz gazdaság (1) Orosz gazdaságfejlesztés (1) orosz identitáspolitika (1) orosz közigazgatás (1) orosz közigazgatási rendszer (1) orosz önkormányzatok (1) orosz regionális politika (1) orosz vidék (3) összehasonlító elemzés (1) outside-in (1) Paks II (2) pénzügyi ismeretek (1) pénzügyi műveltség (1) piaci verseny (1) PR (1) prezentáció (2) prezentációtechnika (1) professzionális értékesítés (2) Professzionális értékesítés (1) programozás (1) promóció (1) protokoll (1) Pro Minoritate (1) Putyin (2) Putyin-adminisztráció (1) Rába (1) recenzió (4) Rechnitzer János (1) regionális gazdasgáfejlesztés (1) reklám (2) rendezvényszervezés (1) sales (2) self branding (1) spin-off (1) start-up (3) startup (1) státusszimbólumok (1) Steve Jobs (2) steve jobs (1) stratégia (2) stratégiai tervezés (1) stratégiamenedzsment (2) szakmai gyakorlat (1) szejtes szerkezet (1) személyes értékesítés (1) szervezeti kultúra (1) Szkolkovo (1) szociológia (2) tárgyalástecnika (1) társadalomfejlődés (1) településhálózat (1) településmarketing (1) térelmélet (1) termeléscentrikus (1) történelem (1) tréning (1) tudásmenedzsment (4) turizmusmarketing (1) üzletfejlesztés (1) üzleti angyal (1) üzleti tervezés (1) vagyonteremtés (1) vagyon teremtés (1) vállakozás (1) vállalatirányítás (7) vállalati evolúció (1) vállalati struktúra (1) vállalatvezetés (2) vállalkozás (3) vállalkozásfejlesztés (3) válság (1) válságmenedzsment (1) változásmenedzsment (1) városfejlődés (3) vásárlási döntések (1) vaszari andrás (1) vendéglátás (3) Vendéglátás-marketing (1) vendéglátás-marketing (10) vendéglátóipar (5) vendéglátó ipar (1) versenyképesség (2) vevőszolgálat (1) vezetés (1) Vezetéstudomány (1) vezetői kompetenciák (2) vezetőképzés (2) vidék (1) vidékfejlődés (2) weboldal (1) XXI. század (1) Címkefelhő

Friss topikok

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Professzionális értékesítés a fogyasztói fáradtság korában

2013.09.09. 14:04 :: Tamas Vaszari

2008-ig bíztunk a jövőben. Úgy gondoltuk, hogy az évek múlásával mindig egy kicsit jobb lesz a helyzet, és a visszaesések nem lesznek tartósak, csak átmenetiek. Szívesen vásároltunk, mert hittünk benne, hogy egyre jobb színvonalon élhetünk majd. A cégek beruháztak és fejlesztettek, a magánemberek pedig fogyasztottak. Aztán 2008. őszén egyláthatatlan kéz itthon is behúzta azt a bizonyos, képzeletbeli kéziféket. A beruházások leálltak, a fogyasztás pedig megtorpant. A korábban oly bőven folyó pénzcsapok egyszeriben elapadtak.

2008. ősze óta immár öt év telt el. A hosszútávú hitelre vásárolt autók lassan csereéretté válnak, az áruhitellel finanszírozott számítógépek, és televíziók is öregek már. Nyaralni is rég voltunk, a lakásokat pedig kezdjük kinőni, és különben is, rájuk férne már egy kis felújítás! Ezt kellene gondolnunk, legalábbis a régi sémáink szerint. De, nem ezt gondoljuk. Azért nem, mert megváltoztunk. Másképp gondolkodunk cégvezetőként, munkavállalóként és magánemberként is.

Már nem ragaszkodunk a legjobbhoz. Azzal is megelégszünk, ami kiszolgál minket. Az autó, habár öregszik, még működik, és a televízió is nézhető még. Ha nyaralni szeretnénk, akkor ahhoz nem kell Délkelet-Ázsiáig repülnünk, megtehetjük Horvátországban is, az ingatlanok pedig, bár szűkek és kopnak, szintén kiszolgálnak még minket. Nem vágunk bele olyan könnyen a lakáscserébe, mint régen, mert jól emlékszünk rá, hogy milyen nehéz volt utána a hitelek törlesztőrészleteit fizetni. Bent a munkahelyünkön, a cégünknél ugyanez a helyzet: nincsenek már drága vállalati rendezvények, meghosszabbítottuk a céges gépkocsi-flotta használati idejét, hatékonyságnövelő intézkedéseket vezettünk be, és tényleg csak akkor adjuk a fejünket beruházásra, ha a megtérülés betonbiztos számításokon vagy akár előzetesen aláírt megállapodásokon nyugszik.

Vendéglátás-Marketing

A képre kattintva a könyv megrendelhető!

Költekezés helyett takarékoskodunk, fényűzés helyett biztonságot keresünk, a fárasztó újdonságok helyett pedig jó nekünk a megszokott, bevált megoldás is.

Értékesítőként erre a helyzetre kell reagálnunk, és ebben az új, megváltozott környezetben kell eredményeket elérnünk. Nem könnyű feladat, de lehetséges.  A léc viszont magasabb lett: a sikerhez még többet kell tanulnunk és még felkészültebbnek kell lennünk. Meg kell ismernünk a vevőinket, amihez lélektani- és emberismeretre egyaránt szükségünk van. Csak akkor tudunk megfelelő megoldást ajánlani a számukra, ha tudjuk, hogy mit szeretnének, és mely szempontok alapján döntenek. Ma már senki nem fog pénzt fizetni azért, amivel kapcsolatban nem biztos benne, hogy szüksége van rá. Ma már senki nem fog olyasmibe beruházni, aminek a megtérülését illetően kétségek merülnek fel. Egy lépéssel tovább kell mennünk, mint korábban. Ha képesek vagyunk rá , akkor ismét sikeresek lehetünk, ha viszont nem, akkor pedig kiszorulunk a piacról. A döntés rajtunk múlik, hogy készen állunk-e rá!

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés gazdasági válság professzionális értékesítés kovács tünde

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszaritamas.blog.hu/api/trackback/id/tr785499448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.