HTML

Vaszari Tamás

Tisztelt Látogató! Amikor ezt a blogot életre hívtam, akkor sokat gondolkodtam azon, hogy miről is kellene szólnia. Végül úgy döntöttem, hogy mindent leírok, ami a múltban hatással volt rám. Szívből remélem, hogy az olvasottak Önre is inspirálólag hatnak majd! Az egyes témákat a saját véleményemmel is kiegészítettem, és arra kérem a Kedves Olvasót, hogy ha Önben megfogalmazódik valami, akkor írja meg nyugodtan! Hátha új gondolatokat ébreszt vele valaki másban is… Köszönettel: Vaszari Tamás

Címkék

ajándékozás (1) Aliyev (1) Amazon.com (1) apple (1) arculattervezés (1) árpolitika (1) ártárgyalás (1) ártárgyalás tréning (1) aspirációs csoport (1) aspirációs csoportok (2) atomenergia (2) aukció (1) autóipar (1) Azerbajdzsán (1) A művészet mint üzlet (1) befektetés (6) benjamin graham (1) brand (1) brandépítés (1) branding (2) BRM (1) Bulgária (1) business relationship management (1) business school (1) Carmine Gallo (1) cégér (1) céges honlap (1) cégtörténet (1) cégvezetés (1) cellular organisation (1) Chris Anderson (1) CMS (1) dekoráció (1) demográfiai hatások (1) demonstratív fogyasztás (1) demotgráfia (1) deomgráfiai hatások az ingatlanpiacon (1) design (1) diplomácia (1) divat (1) Dr Törőcsik Mária (1) elemzés (1) elhelyezkedés (1) erőműépítés (2) értékesítés (8) értékesítés-orientált (1) értékesítési ismeretek (1) értékesítési technikák (4) étterem-marketing (1) felnőtt (1) felnőttképzés (1) fogyasztói aspirációk (1) fogyasztói döntések (1) fogyasztói magatartás (4) framework (1) gazdaságfejlesztés (3) gazdasági helyzet (1) gazdasági válság (2) GLOBE (2) Győr (1) gyűjtés (1) hitel (1) Hofstede (1) homlokzat (1) honlap (1) honlapkészítés (1) Hosszú farok (1) identitáspolitika (1) imázs (1) ingatlan (4) ingatlanbefektetés (5) Ingatlanbefektetés- és menedzsment (1) ingatlanbefektetés és menedzsment (2) ingatlanfejlesztés (1) ingatlanpia (1) ingatlanpiaci elemzés (1) ingatlanszektor (1) innováció (3) innováció-menedzsment (1) inside-out (1) Jan Carlzon (1) Kaluga (1) kapcsolatmenedzsment (1) kapitalizmus (1) karrier (1) Kautz konferencia (1) Kelet-Európa (3) kereskedelem (1) kirakat (1) kisbefektetők (1) kisvállalkozás (2) KKV (1) klaszter (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) konferencia beszámoló (1) könyvajánló (6) korrupció (1) kovács tünde (2) Közép-Európa (2) közép-Kelet-Európa (2) közgazdaságtan (5) közgazdasátan (1) kultúrgazdaság (1) lakáspiac (1) Lapítsd le a piramist! (1) long tail (1) luxus (1) luxusipar (1) magyar-orosz kapcsolatok (2) márkaépítés (1) marketing (16) marketingstratégia (1) marx (1) másodlagos piac (1) megapolisz (1) menedzsment (10) Mercedes-Benz (1) Mintzberg (1) molinó (1) Moszkva (1) MSPR Üzleti Iskola (1) Műgyűjteni de hogyan? (1) műgyűjtés (3) műgyűjtó (1) műgyűjtő (1) műkereskedelem (2) munkatapasztalat (1) munkavállalás (1) műtárgypiac (1) művészet (1) nagyvállalatok (1) német-orosz kapcsolatok (1) Németország (1) nemzeti identitás (1) Nemzetközi kapcsolatok (3) önkormányzati rendszerek (1) online marketing (1) orosz-azeri kapcsolatok (1) orosz-német kapcsolatok (1) Oroszország (14) Oroszország fejlesztési stratégiája (1) orosz fiatalok (1) orosz gazdaság (1) Orosz gazdaságfejlesztés (1) orosz identitáspolitika (1) orosz közigazgatás (1) orosz közigazgatási rendszer (1) orosz önkormányzatok (1) orosz regionális politika (1) orosz vidék (3) összehasonlító elemzés (1) outside-in (1) Paks II (2) pénzügyi ismeretek (1) pénzügyi műveltség (1) piaci verseny (1) PR (1) prezentáció (2) prezentációtechnika (1) professzionális értékesítés (2) Professzionális értékesítés (1) programozás (1) promóció (1) protokoll (1) Pro Minoritate (1) Putyin (2) Putyin-adminisztráció (1) Rába (1) recenzió (4) Rechnitzer János (1) regionális gazdasgáfejlesztés (1) reklám (2) rendezvényszervezés (1) sales (2) self branding (1) spin-off (1) start-up (3) startup (1) státusszimbólumok (1) Steve Jobs (2) steve jobs (1) stratégia (2) stratégiai tervezés (1) stratégiamenedzsment (2) szakmai gyakorlat (1) szejtes szerkezet (1) személyes értékesítés (1) szervezeti kultúra (1) Szkolkovo (1) szociológia (2) tárgyalástecnika (1) társadalomfejlődés (1) településhálózat (1) településmarketing (1) térelmélet (1) termeléscentrikus (1) történelem (1) tréning (1) tudásmenedzsment (4) turizmusmarketing (1) üzletfejlesztés (1) üzleti angyal (1) üzleti tervezés (1) vagyonteremtés (1) vagyon teremtés (1) vállakozás (1) vállalatirányítás (7) vállalati evolúció (1) vállalati struktúra (1) vállalatvezetés (2) vállalkozás (3) vállalkozásfejlesztés (3) válság (1) válságmenedzsment (1) változásmenedzsment (1) városfejlődés (3) vásárlási döntések (1) vaszari andrás (1) vendéglátás (3) Vendéglátás-marketing (1) vendéglátás-marketing (10) vendéglátóipar (5) vendéglátó ipar (1) versenyképesség (2) vevőszolgálat (1) vezetés (1) Vezetéstudomány (1) vezetői kompetenciák (2) vezetőképzés (2) vidék (1) vidékfejlődés (2) weboldal (1) XXI. század (1) Címkefelhő

Friss topikok

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Mitől lesz sikeres az ártárgyalás?

2014.02.27. 11:32 :: Tamas Vaszari

Az elmúlt évek legnagyobb változását az értékesítők munkájában az jelentette, hogy szembesülniük kellett a piac korlátozott méretével. Világossá vált, hogy az a ’90-es években elterjedt gyakorlat, amely szerint egy vevőnek elegendő egyszer eladni valamit, s aztán tovább kell állni, már nem tartható fenn. Magyarország ugyanis kis ország, a hazai piac pedig kis piac. Ez azzal jár, hogy előbb-utóbb elfogynak az új ügyfelek, és azoknak kell ismét értékesíteni, akikkel már korábban is volt kapcsolatunk. A fentebb leírt tény viszont rákényszeríti az értékesítőket, hogy az ügyfeleikkel egy hosszútávú, partneri kapcsolatot alakítsanak ki, amely mindkét fél számára garantálja a sikeres működést.

Az új kulcsszó a fenntarthatóság lett, mindkét oldalon. Viszont, ahogy a vevő sem szereti, ha túl kell fizetnie valamit, így az eladó sem örül az olyan üzleteknek, amelyeken nem keres annyi pénzt, mint amennyire a fennmaradásához szüksége van. Az árszínvonal fenntartásához viszont az eladónak is vannak eszközei, mégpedig az ártárgyalás során. Ha szeretnénk elfogadtatni az általunk ajánlott árat, akkor ki kell dolgoznunk egy olyan érvrendszert, amellyel meggyőzhetjük a vevőt arról, hogy az ajánlott áraink jogosak és tisztességesek. Az árat még abban az esetben is meg kell tudnunk védeni, ha a vevő manipulatív technikákhoz folyamodna, vagy olyan érveket sorakoztatna fel, amelyek az adott helyzetben nem fogadhatók el. Amikor ilyen szituációba kerülünk, akkor fontos, hogy még időben felismerjük a másik oldal alkalmazott módszert, és megfelelő választ adjunk rájuk. Ugyanakkor, ebben az esetben nem elegendő, ha egyszerűen csak megvédjük magunkat: olyan megoldást kell találnunk, amely hozzásegít minket ahhoz, hogy a tárgyalás végén üzletet köthessünk.

Az árak persze sosem tekinthetők kőbe vésettnek. Viszont, ha csökkentjük őket, vagy teret engedünk az alkunak, akkor minden esetben meg kell tudnunk indokolni a döntésünket. Az árcsökkentés hátterében több érv is állhat: a későbbi nagyobb volumen értékesítésének reménye, a hosszútávú üzleti kapcsolat biztosítása vagy a piaci pozíciónk megerősítése. Ehhez viszont garanciákra van szükség, amelyek kialakítása már egy következő feladat.


Kattintson a képre, és ismerje meg az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Ártárgyalás tréninget!

Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Ártárgyalás tréning vezérgondolata, hogy az alacsony árak alkalmazásánál is létezik hatékonyabb technika. A meglévő áraink elfogadtatása ugyanis segít fenntartani a cégünk nyereséges működését, és sokkal inkább alapja lehet egy hosszútávú, sikeres üzleti kapcsolatnak.

A 20 tanórából álló, 2 napos trénnig megismerteti a hallgatókat azokkal a módszerekkel, amelyek alkalmazásával megvédhetik a kiadott ajánlati áraikat, és nyereségesen, eredményesen értékesíthetnek. A képzés során a hallgatók végig a saját gyakorlatukból vet eseteken dolgoznak, ami biztosítja számukra a maximális hatékonyságot.

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés tréning sales ártárgyalás ártárgyalás tréning MSPR Üzleti Iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszaritamas.blog.hu/api/trackback/id/tr665834974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.