HTML

Vaszari Tamás

Tisztelt Látogató! Amikor ezt a blogot életre hívtam, akkor sokat gondolkodtam azon, hogy miről is kellene szólnia. Végül úgy döntöttem, hogy mindent leírok, ami a múltban hatással volt rám. Szívből remélem, hogy az olvasottak Önre is inspirálólag hatnak majd! Az egyes témákat a saját véleményemmel is kiegészítettem, és arra kérem a Kedves Olvasót, hogy ha Önben megfogalmazódik valami, akkor írja meg nyugodtan! Hátha új gondolatokat ébreszt vele valaki másban is… Köszönettel: Vaszari Tamás

Címkék

ajándékozás (1) Aliyev (1) Amazon.com (1) apple (1) arculattervezés (1) árpolitika (1) ártárgyalás (1) ártárgyalás tréning (1) aspirációs csoport (1) aspirációs csoportok (2) atomenergia (2) aukció (1) autóipar (1) Azerbajdzsán (1) A művészet mint üzlet (1) befektetés (6) benjamin graham (1) brand (1) brandépítés (1) branding (2) BRM (1) Bulgária (1) business relationship management (1) business school (1) Carmine Gallo (1) cégér (1) céges honlap (1) cégtörténet (1) cégvezetés (1) cellular organisation (1) Chris Anderson (1) CMS (1) dekoráció (1) demográfiai hatások (1) demonstratív fogyasztás (1) demotgráfia (1) deomgráfiai hatások az ingatlanpiacon (1) design (1) diplomácia (1) divat (1) Dr Törőcsik Mária (1) elemzés (1) elhelyezkedés (1) erőműépítés (2) értékesítés (8) értékesítés-orientált (1) értékesítési ismeretek (1) értékesítési technikák (4) étterem-marketing (1) felnőtt (1) felnőttképzés (1) fogyasztói aspirációk (1) fogyasztói döntések (1) fogyasztói magatartás (4) framework (1) gazdaságfejlesztés (3) gazdasági helyzet (1) gazdasági válság (2) GLOBE (2) Győr (1) gyűjtés (1) hitel (1) Hofstede (1) homlokzat (1) honlap (1) honlapkészítés (1) Hosszú farok (1) identitáspolitika (1) imázs (1) ingatlan (4) ingatlanbefektetés (5) Ingatlanbefektetés- és menedzsment (1) ingatlanbefektetés és menedzsment (2) ingatlanfejlesztés (1) ingatlanpia (1) ingatlanpiaci elemzés (1) ingatlanszektor (1) innováció (3) innováció-menedzsment (1) inside-out (1) Jan Carlzon (1) Kaluga (1) kapcsolatmenedzsment (1) kapitalizmus (1) karrier (1) Kautz konferencia (1) Kelet-Európa (3) kereskedelem (1) kirakat (1) kisbefektetők (1) kisvállalkozás (2) KKV (1) klaszter (1) kockázat (1) kockázati tőke (1) konferencia beszámoló (1) könyvajánló (6) korrupció (1) kovács tünde (2) Közép-Európa (2) közép-Kelet-Európa (2) közgazdaságtan (5) közgazdasátan (1) kultúrgazdaság (1) lakáspiac (1) Lapítsd le a piramist! (1) long tail (1) luxus (1) luxusipar (1) magyar-orosz kapcsolatok (2) márkaépítés (1) marketing (16) marketingstratégia (1) marx (1) másodlagos piac (1) megapolisz (1) menedzsment (10) Mercedes-Benz (1) Mintzberg (1) molinó (1) Moszkva (1) MSPR Üzleti Iskola (1) Műgyűjteni de hogyan? (1) műgyűjtés (3) műgyűjtó (1) műgyűjtő (1) műkereskedelem (2) munkatapasztalat (1) munkavállalás (1) műtárgypiac (1) művészet (1) nagyvállalatok (1) német-orosz kapcsolatok (1) Németország (1) nemzeti identitás (1) Nemzetközi kapcsolatok (3) önkormányzati rendszerek (1) online marketing (1) orosz-azeri kapcsolatok (1) orosz-német kapcsolatok (1) Oroszország (14) Oroszország fejlesztési stratégiája (1) orosz fiatalok (1) orosz gazdaság (1) Orosz gazdaságfejlesztés (1) orosz identitáspolitika (1) orosz közigazgatás (1) orosz közigazgatási rendszer (1) orosz önkormányzatok (1) orosz regionális politika (1) orosz vidék (3) összehasonlító elemzés (1) outside-in (1) Paks II (2) pénzügyi ismeretek (1) pénzügyi műveltség (1) piaci verseny (1) PR (1) prezentáció (2) prezentációtechnika (1) professzionális értékesítés (2) Professzionális értékesítés (1) programozás (1) promóció (1) protokoll (1) Pro Minoritate (1) Putyin (2) Putyin-adminisztráció (1) Rába (1) recenzió (4) Rechnitzer János (1) regionális gazdasgáfejlesztés (1) reklám (2) rendezvényszervezés (1) sales (2) self branding (1) spin-off (1) start-up (3) startup (1) státusszimbólumok (1) Steve Jobs (2) steve jobs (1) stratégia (2) stratégiai tervezés (1) stratégiamenedzsment (2) szakmai gyakorlat (1) szejtes szerkezet (1) személyes értékesítés (1) szervezeti kultúra (1) Szkolkovo (1) szociológia (2) tárgyalástecnika (1) társadalomfejlődés (1) településhálózat (1) településmarketing (1) térelmélet (1) termeléscentrikus (1) történelem (1) tréning (1) tudásmenedzsment (4) turizmusmarketing (1) üzletfejlesztés (1) üzleti angyal (1) üzleti tervezés (1) vagyonteremtés (1) vagyon teremtés (1) vállakozás (1) vállalatirányítás (7) vállalati evolúció (1) vállalati struktúra (1) vállalatvezetés (2) vállalkozás (3) vállalkozásfejlesztés (3) válság (1) válságmenedzsment (1) változásmenedzsment (1) városfejlődés (3) vásárlási döntések (1) vaszari andrás (1) vendéglátás (3) Vendéglátás-marketing (1) vendéglátás-marketing (10) vendéglátóipar (5) vendéglátó ipar (1) versenyképesség (2) vevőszolgálat (1) vezetés (1) Vezetéstudomány (1) vezetői kompetenciák (2) vezetőképzés (2) vidék (1) vidékfejlődés (2) weboldal (1) XXI. század (1) Címkefelhő

Friss topikok

Naptár

december 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Verseny helyett összefogás

2014.03.10. 19:55 :: Tamas Vaszari

A Business Relationship Management (BRM)
szerepe az üzleti sikerekben

Ma már általánosan elfogadott tény, hogy a piaci fejlődést sokkal jobban szolgálja az összefogás, mint a verseny. A versenyben ugyanis nyertesek és vesztesek egyaránt lesznek, a kooperációból viszont a felek mindegyike profitálhat. Az együttműködéshez azonban egészen más kommunikációs módszerekre van szükség, mint a versengéshez. A titkolódzást és a defenzív kommunikációs stratégiát felváltja a bizalom, az őszinteség és a párbeszéd.

A fenti változást nem könnyű elfogadnia annak, aki előtte évtizedeken keresztül egy más rendszerben gondolkodott. Ahhoz ugyanis, hogy kapjunk, először adnunk kell. Nekünk magunknak kell a kapcsolatépítés motorjává válni, ha szeretnénk profitálni belőle. Ma már szerencsére egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a kamarai találkozók, a konferenciák és az egyéb szakmai rendezvények, ahol a vállalkozók eszmét cserélhetnek. Ezen kívül pedig ott vannak az olyan informális események is, ahol az emberek kötetlenül ismerkedhetnek, és kialakulhat az egymásba vetett bizalom. Ebbe a második csoportba tartoznak a cégek partnertalálkozói, a különböző üzleti klubok rendezvényei, de még a zárt sport- vagy egyéb klubokban eltöltött órák is. Nem újdonság ez, elegendő csak visszagondolni Széchenyi István kezdeményezéseire, akinek a lóverseny és a kaszinók meghonosítását köszönhetjük. Ezek a helyszínek és rendezvények ugyanis nem a játékszenvedély kielégítésére jöttek létre, hanem abból a célból, hogy erősítsék az akkori uralkodó osztály tagjai közötti információáramlást és összetartást.

Ma újra elő kell vennünk a korábbi mintákat, mert a jelenlegi működési környezetben ismét a hosszútávú együttműködéseké, és az emberi kapcsolatoké lett a főszerep. Példák sora igazolja, hogy azok a közösségek emelkednek fel, amelyben a szereplők összetartanak. Ezért szerveződnek a vállalkozói klaszterek, illetve a különböző vertikális és horizontális együttműködések is. A folyamat látszólag magától alakul, de közben a kapcsolatmenedzsment mégis önálló tudományterületté vált, letisztult, absztrakt ismeretanyaggal, és módszerekkel. Ha ezeket ismerjük, akkor még könnyebben boldogulhatunk, és még több szövetségesre tehetünk szert.

Kattintson, és ismerje meg az MSPR Üzleit Iskola "Kapcsolatmenedzsment tréningjét"!

Az MSPR Üzleti Iskola által szervezett Kapcsolatmenedzsment tréningen a megismerheti, hogy a tudatos kapcsolatteremtés és kapcsolatépítés miként állítható az üzleti sikerek szolgálatába. A coachinggal kiegészített képzés során a résztvevők az elméleti ismeretek megszerzésén túl azokat a gyakorlati módszereket is kidolgozzák, amelyek alkalmazásával a saját cégüknél is hosszan tartó eredményeket érhetnek el.

Szólj hozzá!

Címkék: menedzsment vállalatvezetés BRM kapcsolatmenedzsment business relationship management

A bejegyzés trackback címe:

https://vaszaritamas.blog.hu/api/trackback/id/tr195852737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.